יום שני, 23 ביולי 2012

פוסט פתיחה

שלום לכולם!!!
אני טוני מבאר שבע חלקכם אולי מכירים אותי כ"Tony Caspin" מגוגל + או כמו "TheTonymouse" מיוטיוב למרות שהוא כבר נסגר לאחר איומים וקללות אישיות.
אבל בימים האחרונים אני ישבתי וחשבתי שאני צריך מקום שבו אני יכול לכתוב את דעותיי בנושאים שונים:פוליטיקה,ספורט,טלוויזיה והתרבות וחיים שלי בישראל עם התרבות הישראלית שאני מחשיב את עצמי כחלק ממנה מצד אחד אך כמישהו קצת שונה ממנה מצד שני.
לא פעם תראו אותי מביע דעה פוליטית כלשהי שאולי לא תמצא חן לחלק מהאנשים שיקראו את זה, אבל אני תמיד יכתוב ענייני ואני מבטיח שאני לא יסיט נגד מישהו/משהו בכתיבה שלי, אבל אני בהחלט ינקוב בביקורת, שלפעמים אף תהיה קשה על דברים מסויימים.
אני מקווה שתיהנו מהכתיבה שלי ותקראו מדי שבוע שבו יפורסם פוסט(אני ישתדל שזה יהיה פעם בשבוע אבל אם אני יפספס בשבוע מסויים בשבוע שיבוא יהיו שני פוסטים בשבוע אבל כמובן שלא להיפך...)
תהנו מהכתיבה שלי,
טוני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה